Search
Close this search box.

ANUNȚ PRIVIND VALIDAREA DOSARELOR PENTRU FUNCȚIA DE RECTOR ȘI INFORMAȚII REFERITOARE LA PROCESUL ELECTORAL

În conformitate cu Codul Educaţiei al Republicii Moldova (Legea nr. 152 din 17 iulie 2014), Regulamentul-cadru privind modul de alegere a rectorului instituției de
învățământ superior din Republica Moldova, aprobat prin ordinul ministrului educației nr. 09 din 14 ianuarie 2015, Regulamentul privind modul de alegere a rectorului Instituției Publice Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, aprobat de Senatul USC la 17 martie 2015, 

Consiliul pentru Dezvoltarea Strategică Instituțională, în baza examinării  dosarelor depuse pentru ocuparea postului de Rector al USC, a stabilit prin Decizia nr. 7/3 din 10.10.2025, lista candidaţilor eligibili la funcţia de rector al USC (în ordine alfabetică):

a) CORNEA SERGIU, doctor habilitat în științe politice, conferențiar universitar — CV, Program de activitate, Declarație pe proprie răspundere.
b) JITARIUC VITALIE, doctor în drept, conferențiar universitar — CV, Program de activitate, Declarație pe proprie răspundere.
c) TODOS IRINA, doctor în economie, conferențiar universitar — CV, Program de activitate, Declarație pe proprie răspundere.

Consiliul pentru Dezvoltare Strategică Instituțională al Universității de Stat de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul informează că pe data de 30 octombrie 2025 vor fi organizate dezbateri publice între candidații la postul de rector, conform prevederilor pct. 22 din Regulamentul privind modul de alegere a rectorului USC. Evenimentul se va desfășura în Sala de Festivități (AULA MAGNA), începând cu ora 13:30.
Conform prevederilor art. 22 al Regulamentul privind modul de alegere a rectorului USC, cadrele științifico-didactice, științifice, didactice și studenții fiecărei facultăți/subdiviziuni științifice autonome urmează să transmită CDSI al USC lista întrebărilor, propuse pentru a fi discutate în cadrul dezbaterii publice.
Termenul limită pentru transmiterea întrebărilor este data de 21 octombrie 2025, la adresa de email: cdsi@adm.usch.md.

Consiliul pentru Dezvoltare Strategică Instituțională al Universității de Stat de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul aduce la cunoştinţă personalului titular ştiinţifico-didactic, ştiinţific şi didactic, și a reprezentanţilor studenţilor în Senatul USC şi în consiliile facultăţilor, că  procesul de votare a rectorului USC se va desfășura la data de 04 noiembrie 2025, între orele  11.00  –  14.00, în Sala de Festivități (AULA MAGNA).

Notă informativă privind procedura de votare:
Votarea se va efectua în conformitate cu Lista electorală alcătuită de CDSI USC pe baza datelor transmise de Serviciul de resurse umane al instituției — pentru personalul titular ştiințifico-didactic, ştiinţific şi didactic, şi de decani şi rectorul în funcţie — pentru reprezentanții studenţilor din Senat şi din Consiliile facultăților, cu prezentarea de către elector a buletinului de identitate.
Lista membrilor cu drept de vot — personal titular ştiinţifico-didactic, ştiinţific şi didactic (Anexa 1).
Lista membrilor cu drept de vot – reprezentanţi ai studenţilor din Senatul USC și din Consiliile facultăţilor (Anexa 2).

Distribuie pe rețele sociale:

Facebook
Twitter
LinkedIn
OK
Email